Dag 8

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
Wendy-H
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2020, 23:15

Dag 8

Bericht door Wendy-H »

Gisteren had ik een lastige dag. Ik ging lunchen buiten de deur, een heerlijke zoete aardappel/wortelsoep en een paar stukjes stokbrood. Thuis, door de trek, toch nog maar twee boterhammen gegeten. Het leek wel of ik daardoor helemaal van slag was, veel meer trek de rest van de dag! ‘s Avonds een dip van avocado met mais, salsa en zure room gegeten met nachochips! (Ook niet al te best natuurlijk)
En vervolgens viel ik om op de bank van vermoeidheid. Zou dat de beruchte dip zijn na teveel koolhydraten, waar iedereen over spreekt.
Vandaag weer terug in het gareel. Ontbeten met gebakken appeltje met een beetje amandelmeel, havermelk en zwarte bessen. Ik heb me niet gewogen vandaag, maar wel mijn buikomvang gemeten, die is nu 3 cm minder dan waar ik mee begon en dat al na 8 dagen.
Ik ga door! Ik voel me zoveel rustiger en energieker, heerlijk! 🙏🏻
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Dag 8

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Heeee lieve Wendy,

Ja... dat is 'm! Je hebt de dip aan den lijve ondervonden. De dip maar ook welke gejaagdheid dit in je lijf kan geven; ik MOET MEER ETEN!

Wat ontzettend fijn dat je je rustiger en energieker voelt! En drie cm al... geweldig!

keep up the good work!

groetjes Janneke
Plaats reactie