chocola

Stel hier al je vragen.
Plaats reactie
Willemijn Lindenhovius
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 nov 2020, 13:47

chocola

Bericht door Willemijn Lindenhovius »

Hoi Janneke,
Ik ben net een paar dagen begonnen met het 5k programma. In de beschrijving stond dat je leert hoe vaak je een reep Tony Chocoloney mag eten :-) daar ben ik erg benieuwd naar! Ik neem nu soms wat nootjes of een klein stukje pure chocola, aan het eind van de middag wat nootjes en s avonds na het eten een klein stukje chocola. Wat is jouw advies hierin?
dank alvast,
Willemijn
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: chocola

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Ha Willemijn,

Ahhh... ja! De chocoladerepen, mmm! Altijd lekker om af en toe een stukje Tony te eten.

Als je de hele week helemaal volgens het boekje eet, kun je prima 1 dag in de week een stukje chocola nemen.
Het gevaar zit erin dat je gaat overeten én dat je de drang naar suikers aanwakkert als je net lekker bezig bent.

Maar als je het goed kunt beheersen en niet vervalt in een hele dag slecht eten, kan dat gerust een keer per week.

Hoe gaat het tot zover?

Groetjes Janneke
Willemijn Lindenhovius
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 nov 2020, 13:47

Re: chocola

Bericht door Willemijn Lindenhovius »

Dank voor je reactie! het gaat heel goed, ik val goed af en het op deze manier eten geeft een heel goed gevoel. Ik liep altijd al nuchter maar met dit eetpatroon gaat het fijner. Alleen tot nu volgensmij nog maar 1 dag zonder stukje chocola. Maar daar ga ik nu voor, na jouw uitleg!
groeten,
Willemijn
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: chocola

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Wat fijn om te horen, Willemijn!

Je bent echt goed bezig.
Plaats reactie