Tem je brein ervaring

Plaats reactie
Anne-Marie Thomaes
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 apr 2020, 10:40

Tem je brein ervaring

Bericht door Anne-Marie Thomaes »

Goedemorgen Koen!
Ik kon niet echt een groep vinden voor de ervaringen van tem je brein dus doe ik het even via deze overig groep.
Ik ben half april begonnen met het tem je brein programma.
Het heeft mij heel veel gebracht. Ik heb last van hooikoorts en af en toe heb ik tijdens hardloopwedstrijden last van hyperventilatie zodat ik genoodzaakt ben om de wedstrijd te stoppen.
Nu is dat stoppen van de wedstrijd niet zo erg maar het gevoel is heel naar wanneer het lijkt of je geen lucht meer kan inademen.
Ik gebruik ook wel puffers, maar dat helpt niet altijd.
Dus bezig zijn met ademhaling is wel een dingetje voor mij.
Ik maak er ‘s morgens als ik op sta eerst tijd voor en dat werkt het beste. Ik sta er zelfs een uur eerder voor op. Zo’n ochtend ritueel geeft mij houvast en geeft me rust.
Ik had nooit gedacht dat ik de WHM en hardlopen met je mond dicht zou kunnen, en ik vind het nog fijn ook! Mijn puffer heb ik al meer dan een maand niet gebruikt en heb het nog niet benauwd gehad. Ben heel benieuwd of dat zo blijft.
Het negatieve van ademhaling is bij mij echt omgeslagen naar positief en ik wil het graag verder gaan uitbreiden, het brengt mij namelijk ontzettend veel.
Graag ontmoet ik jou en Janneke eens in levende lijve. Waar kan ik jullie reizen en verdere activiteiten vinden?
Gezonde groeten, Anne-Marie Thomaes
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Tem je brein ervaring

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Dag beste Anne-Marie,
Wat een enorm fijn bericht dat het programma je zoveel heeft gebracht.
Dat doet de mens goed :-)

Koen en ik zijn bezig om plannen te maken voor groepen, die staan nu nog niet op de website, maar dat zal zeker op korte termijn gaan komen.

We zullen het dan delen op onze agenda.

Lieve groeten en tot snel ziens, Janneke
Anne-Marie Thomaes
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 apr 2020, 10:40

Re: Tem je brein ervaring

Bericht door Anne-Marie Thomaes »

Hoi Janneke,
Dat is fijn!
Heb net het webinar van Koen gevolgd, heb weer een paar goede tips gekregen voor mijn ochtendritueel.
Deze maand met jou is ook erg fijn, ik merk dat ik nu wat creatiever en makkelijker de maaltijden kan samen stellen.
In het begin was ik er nog heel veel mee bezig en nu gaat het al een beetje vanzelf.
Dus we gaan lekker verder zo.
En tot gauw!
Plaats reactie